مٹھ مارنا ہی زندگی تھی

 


مٹھ مارنا ہی زندگی تھی

ایک خوار لنڈ والا لڑکا تھا جس کا نام حنین تھا اور وہ ایک اکلوتا بیٹا تھا. اس کی والدہ بھی ضعیف تھی اس کے والد کا انتکال ہوگیا تھا جس کی وجہ سے اس کا کوئی خیال نہیں رکھتا تھا

اور وہ انٹر کا اسٹوڈنٹ تھا اور وہ ہسپتال میں کام کرتا تھا اور آپ کو معلوم ہی ہوگا کہ ہسپتال میں لڑکیاں کس ٹائپ کی ہوتی ہیں ساری چالو ہوتی ہیں. وہ ہسپتال میں لڑکیوں کو دیکھتا تھا ان کے دودھ کو دیکھتا تھا اور اس کی حالت پتلی ہوجاتی تھی. وہ ہر روز یہ ہی سوچتا تھا کہ میں اس لڑکی کو گھیر لوں مگر وہ عجیب سا تھا

جس کی وجہ سے اس کو کوئی منہ نہیں لگاتی تھی اس وجہ سے وہ مٹھ کا دیوانہ تھا اور وہ ہر روز مٹھ مار کر سو جاتا تھا وہ خراب اور خوار لنڈ والے لڑکوں کو دیکھ کر بہت بگڑ گیا تھا اس کے کمپیوٹر پر انتنی سیکسی ویڈیوز تھی آپ کی سوچ ہے وہ ہر روز ایک نیا ویڈیو دیکھتا تھا

اس کا خوار لنڈ بھی بہت بڑا تھا تھا لگتا تو وہ عمر میں چھوٹا تھا مگر اس خوار لنڈ والے لڑکے کی عمر بہت زیادہ تھی مگر اس کا لنڈ اگر تم دیکھو تو اس کے لنڈ کا سائز عام لنڈ سے بہت بڑا تھا. وہ مٹھ لگانے کا بہت شوقین تھا وہ ہر روز ٣ سے ٤ مٹھ مارتا تھا ایک دن اس نے فل پروگرام بنایا مٹھ کا .اس کے گھر میں کوئی بھی نہیں تھا

اس کی والدہ اپنے رشتے داروں کے گئی ہوئی تھی. اس کا فل پروگرام تھا آج فل مزہ کرے اس نے دکان سے سیکسی ویڈیو لی پہلے تو وہ صرف ایک ویڈیو لیتا تھا مگر آج اس نے ٤ سیکسی ویڈیو لی اور گھر آگیا آج تو وہ کنڈم بھی ساتھ لے کر آگیا اس نے کمپیوٹر آن کر کے ویڈیو لگائی

اور اس میں مست ہوگیا وہ اسٹوری ایک چھوٹی لڑکی کی تھی وہ ویڈیو میں اتنا مست ہو گیا تھا کہ اس کو ہوش نہیں تھا لڑکی جب سیکس اسٹارٹ کرتی ہے تو اس کی حالت اور پتلی ہو جاتی ہے پھر اس نے کنڈم کو کھولنے سے پہلے اپنی پینٹ کی زپ کھولی اور اپنے لنڈ کو باہر نکالا

پھر اس نے اپنے لنڈ کو مسلنا شروع کر دیا لنڈ آہستہ آہستہ کھڑا ہونا شروع ہوگیا جب لنڈ پوری طرح سے کھڑا ہوگیا تو اس نے اپنے لنڈ پر کنڈم چڑھایا اورپھر اسنے آہستہ آہستہ اپنے لنڈ کو مسلنا شروع کر دیا اس کی سانسیں اور اس کے چہرے پر پسینہ آنا شروع ہوگیا تھا اور اس کے چہرے کا رنگ بھی لال ہوگیا تھا

اس کی آواز بھی سیکسی ہو گئی تھی اس طرح آرہی تھی پھر وہ تیز تیز اپنے لنڈ کو مسلنا شروع کر دیا کم از کم پانچ منٹ وہ اپنے لنڈ کے ساتھ کھیلتا رہا. تھوڑی دیر بعد اس نے لنڈ ے منی کو چھوڑ دیا پھر وہ فارغ ہوگیا تھا پھر اس نے اپنے لنڈ سے کنڈم کو اتارا اور اپنے لنڈ کو صاف کیا وہ اس طرح کئی بار کرتا ہے. یہ میرے دوست کی کہانی تھی جو اس نے سنائی اب میری سن لیں

میں کچھ تصویریں دیکھ رہا تھا تو میرا دل کیا کہ میں نیٹ پر تصویریں دیکھوں تو جب میں نے نیٹ پر وہ تصویریں دیکھی تو وہ بہت ہی زیادہ گرم تصویریں تھی .میں گرم تصویر دیکھ رہا تھا تو میں نے دیکھا کہ لڑکی اپنے دودھ کو دبا رہی تھی بہت زیادہ مزے لے رہی تھی

میں نے دیکھا کہ ایک اور لڑکی تھی جو کہ اپنے آپ کو خود ہی سیکس کر رہی ہے وہ اپنی چوت میں انگلیاں دے رہی ہے اور مزے مزے سے آوازیں نکال رہی ہے میں نے ایسی بہت سی تصویریں دیکھی کہ وہ اپنی انگلیاں پہلے اپنی دیسی مثالہ لڑکی کی چوت میں دیتی ہے اور بعد میں ان کو خود ہی چاٹتی ہیں  اور  مجھے تصویریں دیکھ کر کچھ ہو رہا تھا  میں نے تصویروں کو بند کرکے سو گیا

میں نے اپنی بیوی کے ساتھ وہ تصویریں دوسرے دن دیکھی تو مجھے میری بیوی نے کہا کہ آپ کیوں یہ تصویریں دیکھتے ہو تو میں نے  اس کو کہا کہ میں نے دیسی مثالہ لڑکی کو سیکس کرنا تھا. تو میرا دل کیا اس لیے میں نے دیکھ لی تھی  میں نے اس کے ساتھ اور تصویر دیکھی جس میں ایک لڑکی تھی

جو کہ لڑکے کے لنڈ کو منہ میں چوستی اس کو چسا لگا کر رہی تھی ایک اور دیکھی تو اس میں لڑکی لڑکے کے اوپر چڑھی ہوئی اس کے ساتھ مزہ کر رہی ہے اور اس کو اپنی جوانی لٹوا رہی ہے   میں نے ایک اور تصویر دیکھی جس میں لڑکی لنڈ کو اپنی چوت کو میں ڈالے چد رہی ہے اس کو کِسنگ کر رہی ہے اس کو چاٹتی ہے   اس کو بہت زیادہ دیسی مثالہ لڑکی والا سیکس کیا

اس دیسی مثالہ لڑکی کے کپڑے اتارے اور   اس کو کِس کی بہت دیر تک اور اس کے ہونٹوں کو دباتا اور چاٹتا رہا  وہ بھی میرے ہونٹوں کو کِس کرتی رہی   اس کے دودھ کو دبانا اور چوسنا شروع کر دیا .اور کافی دیر تک چوستا رہا اور وہ بہت مزے سے آوازیں نکال رہی تھی اس کے پورے جوانی کو سہلانا شروع کر دیا

اور پھر اس کی چوت تک آگیا اس کو زبان چاٹنا شروع کر دیا اور بہت دیر تک انگلی ڈال کر چاٹتا رہا اس کو اپنا لنڈ نکال کر پکڑایا اور وہ اس کو آرم سے منی میں لے کر چوسنے لگ گئی.  وہ اتنے مزے لے لے کر چسا لگا رہی تھی   اس کے بعد اسکی چوت میں اپنا لنڈ ڈالا اسک اپنی باہں میں دبا کر اور زر دار انداز سےاندر باہرکرکے چودنے لگ گیا

وہ بہت دیر تک اسکی جوانی  کے ساتھ زبردست مس سکس کرتا اور اسکی پھدی مارتا رہا اور بہت دیر تک ممے دباتا رہا اس کو ہنٹوں سے ملائے کِس کرتے ہوئے اس کے دیسی مثالہ لڑکی کی زبردست جوان جوانی کو چاٹتی رہی .اور لڑکا دیسی مثالہ لڑکی کو سیکس کرتا رہا

کنواری استاد

یہ واقعہ 2 سال پہلے ہوتا ہے ، میں تو 19 سال پرانی تھی اور اب بھی ایک کنواری تھی. ہم تینوں میں سے ایک خاندان کے تھے: .. میرے والد، ماں اور مجھے میری ماں کو میرے والد ایک کاروباری آدمی ہے، اسے وہ اس کے کاروبار میں دونوں کو رات میں 8 ‘بجے کے ارد گرد گھر آنے میں مدد کرتا ہے، اور میں کالج میں جانا ہے.

کوئی ایک گھر میں چھوڑ دیا تھا، لہذا ہم مہمان ادائیگی رکھنے کے لئے فیصلہ کیا ہے. ایک ہفتے میں چار میں سے ایک خاندان کے مہمان کی ادائیگی کے طور پر ہمارے گھر میں رہنے کے لئے آتا ہے کیا گیا تھا. خاندان کے ایک چچا (55) چاچی (45) اور ان کی دو بیٹیاں نیتو (21) اور شوبا (19) اب، کہانی یہاں سے شروع ہوتی ہے کے طور پر میں کالج میں تھا، کیا گیا تھا اور ایک موضوع میں کمی پر مشتمل ہے. میرا گریڈ غریب اور غریب ہو رہے تھے.

میری ماں میرے گریڈ کے بارے میں بہت فکر مند تھا، تو وہ نیتو سے کہا کہ مجھے حیوانیات سکھانے کے لئے وہ اس میں ماسٹرز کر رہی تھی. وہ آسانی سے اتفاق کیا. اگلے دن سے میں نے اس سے ٹیوشن لینے شروع کر دیا. نیتو بہت سیکسی تھا اور اس کا سائز 28 36 36 (کلپناشیل) تھا. وہ ایک جنسی کی دیوی تھی. اس وقت تک میں اس کے لئے کوئی برے خیالات تھے، لیکن 1 دن اس کے لیے میری سوچ ہمیشہ کے لیے تبدیل.

ایک دن میں نے اپنی چھت پر کھڑا تھا، اچانک میں نے اس میں داخل ہونے باتھ نے دیکھا کے طور پر ان کے باتھ روم باغ کے ایک طرف میں تھا. وہ داخل اور اچانک میں نے اسے عریاں دیکھ کے بارے میں سوچا. میں آہستہ آہستہ نیچے آیا تھا اور ایک سوراخ کے ذریعے تلاش شروع. جیسا کہ میں نے دیکھا اسے عریاں میرے دل ایک بیٹ چھوڑا. وہ اتنی سیکسی لگ رہی تھی کہ میری کے آلے کو میرے شارٹس میں ایک بہت بڑا خیمہ تعمیر کیا گیا تھا. جیسا کہ، میں اسے دیکھ رہا تھا میں نے کچھ شور سنا تو میں نے بڑے بھاری دل کے ساتھ اس جگہ کو چھوڑ دیا.

میں نے میرے باتھ روم (میرے کمرے میں) اور اس کے بارے میں مشت زنی کی سوچ میں داخل ہے. جیسا کہ، میں نے سہ دور میں باہر نکل آئیں اور بستر پر مقرر کیا اور سو گیا. میری ماں نے مجھے اٹھا اور میں نے اپنا کھانا کھا لیا اور میں دوبارہ سو گیا تھا. اگلا دن اتوار تھا، میرے والد اور ماں کو کچھ رشتہ داروں کا دورہ کرنے والے تو وہ بجے 10 بجے گھر چھوڑ دیا ہے. میں نے اپنا ناشتا کر لیا گیا تھا ٹی وی دیکھنے. اچانک نیتو میرے کمرے میں آئے اور کہا کہ وہ اپنی ٹیوشن لے ابھی کیونکہ وہ کہیں جانا پڑا.

ٹھیک ہے میں نے کہا. میں نے میری کتابیں اٹھا کر ٹیوشن کے لئے اس کے کمرے میں چلا گیا. جیسا کہ میں اسے اس کے کمرے میں داخل ہوئے، میں نے پوچھا سب لوگ کہاں ہے. اس نے کہا کہ سب کو اس کے رشتہ دار کی شادی میں گئے تھے. کہ وہ دوپہر میں بھی جانا ہے، یہی وجہ ہے اب اس نے مجھے سکھانے کے لئے چاہتا ہے. وہ کچھ سوالات کو نشان لگا دیا گیا اور مجھ سے کہا کہ انہیں سیکھنے کے لئے. میں نے اپنی کتاب کھولی اور سوالات سیکھنے شروع کر دیا. وہ میرے سامنے بیٹھا ہوا تھا. جیسا کہ میں نے اس کی طرف دیکھا، کل کے شو کے انداز نے میرے سامنے میں دکھائے جانے شروع کر دیا.

وہ ٹی شرٹ اور ایک سکرٹ پہنے ہوئے تھی. اس کے بعد، اس کو دیکھ کر، میری ڈک میں اضافہ شروع ہوا اور میرے شارٹس میں خیمہ کی تعمیر. میں نے پوچھا اس میں شوچالی جا سکتے ہیں، اس نے کہا ٹھیک ہے. میں ان کے باتھ روم میں چلی گئی اور میرے عضو تناسل سے باہر جو اب 7 سائز کی تھی “لیا میں نے اپنی آنکھوں کو بند کر دیا اور مشت زنی کی اور اسے عریاں. سوچ میری سہ باہر نہیں آ رہا تھا جیسا کہ میں اسے بنانے کے بہت آہستہ آہستہ کیا گیا تھا شروع میں اس کے بارے میں کے لئے کرتے ہیں.

اچانک میں نے میری آنکھوں کو کھولا اور میرے سامنے میں نیتو پایا. میں اسے دیکھنے کے لئے چونک گیا تھا. وہ میری ڈک گھور رہا تھا. اس نے کچھ نہیں کیا اور چلے گئے. تب مجھے احساس ہوا کہ میں نے باتھ روم کا دروازہ بند کرنا بھول گیا. میں نے میرے مرگا کو اس طرح ایڈجسٹ کیا ہے اور اسے اس کے کمرے میں چلا گیا. میں نے کتاب کھولی اور سوالات سیکھنے شروع کر دیا. وہ کھڑے ہو گئے اور قریبی مجھے بیٹھے. اس کے جسم کی بدبو مجھے پاگل بنا رہی تھی. میرا ڈک ایک بار پھر سائز میں بڑھتی ہوئی شروع کر دیا.

وہ اچانک مجھ سے قریب اور مجھ سے پوچھا کہ ایک سوال کے بارے میں کچھ آتے ہیں. میں نے اسے جواب دینے کے لئے میں ناکام رہے. اس کے بعد، انہوں نے کہا کہ آپ کیا سوچ رہے ہیں. میں نے کچھ نہیں کہا ہے. وہ دوبارہ نے کہا کہ جن سے تم سوچ جبکہ مشت زنی کر رہے تھے. میں نے اسے دیکھا وہ اس کے چہرے پر ایک ہوشیار مسکراہٹ تھی. میں نے کچھ ہمت لیا اور انہوں نے کہا کہ “میں آپ کے بارے میں سوچ رہا تھا. میں نے کہا کہ میں آپ سے محبت کرتا ہوں انہوں نے کہا کہ میں بھی تم سے پیار کرتا ہوں پھر میں منتقل مزید میں اس کے ہونٹوں پر اپنے ہونٹ ڈال. ہے.

ہم نے تقریبا 15 منٹ چوما. اس نے میری پیٹھ میں اپنے ناخن دبانے شروع کر دیا. وہ مجھے پاگل کر نکال دیا اور میں اقوام متحدہ شروع کر دیا اس کی ڈریسنگ. وہ اپنے ہونٹ کاٹ رہی تھی. میں پاگل ہو رہا تھا. میں نے اس ڈاؤن لوڈ، بنا دیا. جیسا کہ میں نے اس کی طرف دیکھو تو میں دنگ رہ گیا تھا. وہ بہت گرمی تھی. میں ایک جنسی دیوی میں دیکھ رہا تھا. میں اس کی چھاتی پر قبضہ اور ان نچوڑ شروع. میں نے ان میں سے کاٹا، ان نچوڑنا اور اس کے نپل چوسا. پھر اس نے مجھ سے براہ راست چڑھائی اور میرے تمام کپڑے کو ہٹا دیتا ہے. وہ میری مرگا پر دیکھا اور کہا کہ آپ کو ایک پٹھوں کے آلے ہے. اس کے بعد انہوں نے اسے چوس شروع کر دیا. یہ مجھے پاگل کر چلا رہا تھا. میں زبردستی کی وجہ سے اس کے نیچے رکھی اور اس کے دبر کے نیچے ایک تکیا رکھ. میں نے اس کے گلابی بلی پر اپنی لار کا اطلاق اور اس بلی پر میرا ڈک منتقل کرنا شروع کر دیا. وہ بہت زور سے چللا کیا گیا تھا اور مجھ سے بھیک مانگ کر اسے چھیڑتے. میں آہستہ آہستہ اس ڈرپوک میں میری ڈک ڈالا اور وہ زور زور سے چللایا، براہ مہربانی اسے باہر لے جانا، یہ درد ہو رہا ہے.

لیکن میں نے خیال نہیں کیا اور اس کی چھاتی چاٹنا شروع. جب وہ پھر مستحکم ہو گئی تو مجھے میرے جاسوس نے اس بلی کے اندر دھکیل دیا مزید. وہ دوبارہ چللایا لیکن اس چیخ میرے ہونٹ کے تحت شامل کیا گیا تھا. میں کچھ دیر کے لئے روک دیں اور اس کے بعد میں میرے ڈک اس بلی میں دوبارہ منتقل کرنا شروع کر دیا. کچھ دیر کے بعد وہ بھی اس کے دبر منتقل کرنا شروع کر دیا. اب میں اس لڑکی کو بری طرح سے چھیڑتے، اور وہ چللا رہا تھا، میں آپ راہول سے محبت کرتے ہیں. یہ مجھے اس عظیم محبت سازی کے بارے میں 20 منٹ کے بعد کی حوصلہ افزائی کر رہا تھا، میں کی سہ ایک بھاری بہاؤ کے ساتھ اس کی بلی میں سہ. اس دوران وہ دو بار سہ تھا. جیسا کہ ہم علیحدہ ہم دونوں اس لڑکی کی طرف دیکھا، یہ میری سہ اور اس کے اندام نہانی سے خون کے ساتھ شامل کیا گیا تھا. میرا مرغا بھی تھا اس کے اندام نہانی سے خون کی وجہ سے سرخ ہے. ہم دونوں تو ایک دوسرے کو چوما اور پھر ہم ایک اور دور تھا.

 

Post a Comment

0 Comments